مهم‌ترین اخبار اقتصادی شبانگاهی – یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸

چند - چند؟!

0 ۶۲۸

۹۸/۰۹/۰۳

مروری بر مهم‌ترین اخبار اقتصادی یکشنبه

ایرنا

افزایش ۱۰ درصدی مصرف سی ان جی بعد از سهمیه‌بندی بنزین

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی مصرف سی ان جی در هفته گذشته، گفت:‌ بعد از سهمیه‌بندی بنزین مصرف سی ان جی در کشور دو میلیون متر مکعب در روز افزایش داشته است.

ایسنا:

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: ۲۰ سال معافیت مالیاتی حداقل کار برای مناطق آزاد است

مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن اعلام مخالفت درباره کاهش یا حذف معافیت مالیاتی در مناطق آزاد، تاکید کرد که ۲۰ سال معافیت مالیاتی، حداقل کاری است که می‌توان برای مناطق آزاد انجام داد.

فارس:

20 هزار نیروگاه خانگی خورشیدی ظرف یک سال آینده ایجاد می‌شود

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت:‌ براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین دستگاه‌های مختلف امضا شد، ظرف یک سال آینده 20 هزار نیروگاه کوچک خورشیدی در مناطق روستایی ایجاد می‌شود.

ایرنا:

وزیر جهاد کشاورزی: رشد ۴۰ درصدی تامین نهاده‌های بخش کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمامی اقلام مورد نیاز بخش کشاورزی ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از زمان مشابه سال گذشته تامین و تدارک شده است.

فارس:

3300‌ کیلومتر راه‌آهن در دست ساخت/خط‌آهن میانه-بستان‌آباد تکمیل شد

‌مدیرکل ساخت ساختمان راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌ها‌ با بیان اینکه 3300 کیلومتر خط‌آهن در دست ساخت داریم، گفت: زیرسازی خط‌آهن بستان‌آباد-تبریز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خط در سال 99 تکمیل می‌شود، اما خط‌آهن میانه-بستان‌آباد تکمیل شد.

ایسنا:

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد :طرح وام مستاجران دوباره تهیه شد

طرح بانک مسکن برای تسهیلات اجاره‌بها به مستاجران که پیش از این ایراداتی از سوی بانک مرکزی به آن وارد شده بود، بار دیگر تهیه‌ شده و پس از تایید نهایی به بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

ایرنا:

مدیرکل امور آب کشاورزی: اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات در سال ۹۸

مدیرکل امور آب کشاورزی معاونت آب ‌و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور احیا و بازسازی قنوات، امسال ۱۴۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافت.

مهر:

اقشار کم‌درآمد، جاماندگان از دریافت کمک معیشتی

مقامات دولتی می‌گویند که برای ۶۰ میلیون کم‌درآمد، کمک معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی واریز کرده‌اند؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از اقشار ضعیف جامعه، موفق به دریافت این یارانه نشده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.