هفت هزار و پانصد واحد صنعتی به چرخه تولید برمی گردند

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت :

رضا رحمانی در بازدید از واحدهای فعال تولیدی و صنعتی شهرستان شاهین دژ افزود: برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و احیای واحدهای تولیدی، رفع مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش، تلاش برای رسیدن به رونق اقتصادی و بازگرداندن واحدهای نیمه تمام به مرحله تولید از جمله مهمترین سیاست ها و اقدامات این وزارتخانه است.
وی اظهار کرد: با احتساب واحدهای کشاورزی 16 هزار واحد صنعتی و کشاورزی با 110 میلیارد ریال تسهیلات دوباره فعال می شوند.
رحمانی همچنین توجه به آموزش و ارتقای واحدهای کوچک را از مهمترین سیاست های این وزارتخانه دانست و گفت: بر این اساس 100 هزار نفر را آموزش خواهیم داد.
نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این بازدید با بیان اینکه 424 طرح در کار گروه ها برای دریافت پنج هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند، افزود: 69 طرح گردشگری نیز در آذربایجان غربی ارایه شده است.
حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز در این بازدید با ارایه گزارش در خصوص آمار واحدهای تولیدی فعال و غیر فعال شهرستان شاهین دژ گفت: 64 واحد تولیدی در سطح شهرستان وجود دارند که 24 واحد آن فعال و 40 واحد نیز راکد و نیمه تمام هستند که بر اساس مصوبات کارگروه رفع موانع تولید تلاش خواهیم کرد تا این واحد ها به چرخه تولید برگردند.

Comments (۰)
Add Comment